Predlogi aktivnosti
V okviru predmeta boste tudi sami razvili čisto svojo učno aktivnost, katere cilj je na zanimiv in zabaven način predstaviti izbrano temo s področja računalništva. Pri izbiri teme lahko izhajate iz spodnjega seznama aktivnosti.
- pripraviti učni načrt za enodnevno delavnico razvoja iger za osnovnošolce v poljubnem orodju, ki uporablja vizualno programiranje (npr. Scratch ali katero drugo orodje iz seznama);
- pripraviti učni načrt za enodnevno delavnico razvoja iger v JavaScript-u za srednješolce z uporabo enega izmed orodij za učenje programskih jezikov;
- pripraviti učni načrt, s pomočjo katerega lahko učitelj v eni uri ali nekaj urah predstavi osnovne koncepte programiranja s pomočjo MinecraftEDU;
- razviti novo aktivnost za poučevanje računalništva brez računalnika v razredu (po zgledu tega, kar počnemo na predavanjih);
- razviti novo delavnico z Arduinom, Raspberryjem ali podobno opremo za Frižider (primere aktivnosti s strojno opremo najdete na seznamu orodij);
- pripraviti tri epizode 10-minutnega podcasta, ki predstavi algoritme ali zanimive koncepte računalništva na poljuden način (npr. Zakaj so za računalnik osnovne barve rdeča, zelena, modra? Kako Snapchat ugotovi, kam mi mora narisati pasji smrček? Kakšen je najboljši algoritem za urejanje parov nogavic?);
- razviti namizno igro ali komplet igralnih kart, s pomočjo katerih igralci spoznajo osnovne koncepte računalništva (za navdih preglejte obstoječe namizne igre iz seznama orodij);
- razviti Alternate Reality Game (ARG), ki se izvaja v razredu in ki od učencev zahteva apliciranje kriptografije in logičnega razmišljanja pri reševanju izzivov;
- vodenje aktivnosti na tehniških dnevih za osnovne ali srednje šole.
Последна промена: недела, 15 октомври 2017, 14:18