Učenje računalništva s pomočjo tekmovanja Bober
Tema | Ime | Opis |
---|---|---|
Kje bo potekal seminar? | ||
Kam naj grem na kosilo? | ||
Urnik izobraževanja | Urnik izobraževanja |
|
Povezava na vprašalnik Katis | ||
Uradna stran tekmovanja | ||
Naloge s preteklih tekmovanj | ||
Rešitve nalog (osnutek) | ||
Podatkovne strukture | Zapiski | |
Algoritmi | Zapiski | |
Stran z ugankami (vrtiček, papir ipd.) | ||
Knjiga o učenju z ugankami | ||
Gramatike in avtomati | Zapiski | Gramatike in avtomati |
Programi kot zaporedja ukazov | Zapiski | Programi kot zaporedja ukazov |
Program v Scratchu | Program za izris skice 9 iz 1. aktivnosti: |
|
Android program: bober.apk | Izvorna koda programa, ki sem ga demonstriral med predavanji. Program izriše bobra na ekran. Če pritisnemo na sliko se oglasi. |
|
izvorna koda v App inventorju | V razvojnem okolju App Inventor (http://ai2.appinventor.mit.edu) izberete import project from my computer in izberite datoteko bober.aia. |
|
Bobrova pustolovščina | Bobrove naloge malce drugače. |
|
e-uganke | Zbirka različnih nalog, ugank. Tudi naloge Bober. |
|
Dvojiški zapis in logika | Zapiski | |
Kodiranje podatkov | Zapiski | Zapiski (čistopis) |