Opis vsebine predmeta, načina ocenjevanja ter termina izvajanja
Cilj predmeta je seznanitev študentov s ključnimi vsebinami organizacije in managementa in jim tako omogočiti uspešno opravljanje managerske funkcije v podjetjih in zavodih.
Na vajah študenti s praktično pripravo poslovne in finančne analize izbranega podjetja utrdijo na predavanjih pridobljeno teoretično znanje in koncepte o vrednotenju in kakovosti podjetij (ocena: buy, hold, sell) ter njihovih uprav (ocena: dobra, povprečna, slaba uprava) . S tem namenom študenti delajo v skupinah po 1-2 člana. Na koncu predmeta sledi prezentacija pripravljenih poslovnih načrtov.
Kriteriji ocenjevanja:
1. Izpit
= 50 točk ali 1
+ 2 kolokvij = 50 točk
2. Seminarska
= 50 točk
Točkovanje:
Točke: Ocene:
90-100 10
80-89,99 9
70-79,99 8
60-69,99 7
50-59,99 6
Predmet se izvaja v poletnem semestru.
Za dodatne informacije pišite na tomaz.hovelja@fri.uni-lj.siZadnja sprememba: ponedeljek, 4. december 2023, 13.24