Osnove
Izvorno kodo vseh programov dodajte v svojo shrambo. Vse programe boste oddali v okviru prve domače naloge.
SIC/XE simulator
Prenesite, namestite in preizkusite SIC/XE simulator. Pri tem lahko uporabite naslednji primer:
primer  START  0
. kaj naredi naslednji programček?
first   LDA   #42
        ADD    x
        STA    x
. kaj dela naslednji ukaz
halt    J      halt
. podatki
x       WORD   22
        END    first
- Preizkusite Start / Stop / Step.
 - Oglejte si disassembly programa.
 - Med izvajanjem spremenite vrednosti registrov.
 - Kaj se med izvajanjem dogaja v pomnilniku?
 - Na kateri lokaciji se hrani vrednost 
x? 
Osnovna aritmetika
V tej nalogi izračunamo vsoto, razliko, zmnožek in kvocient ter ostanek pri deljenju dveh celih števil. Števili naj se nahajata na lokacijah z oznakama (angl. labels) x in y. Rezultate operacij zapišite na lokacije sum, diff, prod, quot in mod, na koncu pa naj se program zacikla.
- Napišite program 
arith.asm, ki za izračun uporabi aritmetične ukaze z neposrednim naslavljanjem. - Napišite program 
arithr.asm, ki za izračun uporabi aritmetične ukaze z registrskim naslavljanjem. Vsakega odxoz.yberite le enkrat, vsakega odsum,diff,prod,quotinmodzapišite le enkrat. 
Izračun polinoma
V tej nalogi izračunamo vrednost polinoma x⁴+2x³+3x²+4x+5 v točki x=2.
- Napišite program 
poly.asm, ki vrednost izračuna „klasično“ (vsak člen posebej). - Napišite program 
horner.asm, ki vrednost izračuna po Hornerjevi metodi. 
Primerjajte oba programa. Kateri je krajši in kateri je hitrejši?
Uporaba subrutin
Izračun polinoma iz prejšnje naloge izvedite z subrutino. Kako boste prenašali parametre? Poskrbite, da subrutina za seboj počisti, t.j. uporabljene registre pusti v originalnem stanju.
- Nato izračunajte vrednost polinoma v nekaj točkah, npr. x ∈ {0, 5, 42}.
 - Točke, v katerih računate vrednost polinoma, naj bodo podane s tabelo na naslovu 
in. Rezultate izračuna zapišite v isto tabelo. 
Za sprehod preko tabele uporabite zanko. Za ugotavljanje dolžine tabele (v bajtih) lahko uporabite trik z EQU:
in      WORD 0
        WORD 5
        ...
lastin  EQU *
len     EQU lastin - in